Splošne tehnične informacije
1. Pregled možnosti priklopa Ali lahko naročite storitev na vaši lokaciji? Naše storitve temeljijo na hibridnem optično-koaksialnem omrežju.Razvoj omrežja je postopen in pogojen s povpraševanjem po storitvah, vendar se nenehno nadaljuje ter širi tudi izven najgosteje poseljenih območij.Vsem želimo nuditi naše storitve, vendar zarad postopnega razvoja omrežja, vsa območja niso pokrita z našim omrežjem in naše storitve zato tudi niso na voljo. V kolikor že imamo podatek za vašo lokacijo, vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali odgovor o možnosti priklopa. Za ostale primere, pa bo naša tehnična služba preverila možnosti priklopa fizično na vaši lokaciji, za kar lahko potrebuje tudi dostop do objekta oziroma vašega doma. Pregled možnosti priklopa je brezplačna storitev in ni pogojena z naročilom storitve! 2. Potek novega priklopa Velja za nove KABO naročnike Zaradi zagotavljanja kakovosti in zanesljivosti storitev, naša tehnična služba opravi pregled možnosti priklopa. V kolikor je na vaši lokaciji možen priklop željenih storitev, vas bomo kontaktirali in se dogovorili za termin priklopa. Priklop opravijo naši izvajalci, ki namestijo vso potrebno opremo in aktivirajo delovanje. Za priklop je potreben kabelski priključek na objektu (hiša ali blok) ali izgradnja novega priključka. Napeljava znotraj objekta poteka do TV sprejemnika ter lokacije kjer bo nameščen kabelski modem. Za priklop dveh ali treh TV sprejemnikov se je potrebno dogovoriti z našimi izvajalci. (Porabljen material in delo se obračuna v skladu z veljavnim KABO cenikom.) Z naročilom brezplačnega brezžičnega sprejemnika, je lokacija modema lahko oddaljena od računalnika (Računalnik mora omogočati Wi-Fi povezavo). V ceno novega priklopa je vključena nadometna napeljava. Če napeljavo že imate ali pa jo želite napraviti pod-fasadno, se lahko posvetujete z našo tehnično službo za pomoč.
3. Prenos razmerja Prenos razmerja ob selitvi Prenos razmerja na drugo osebo
4. Montaža modema Navodila za hitro inštalacijo kabelskega modema sistema DOCSIS 2.0: Po končani inštalaciji in povezavi, zgornje tri LED lučke na modemu (Power, Cable in PC) morajo konstantno goreti. To je indikator pravilne povezave modema z virom napajanja (Power), kabelskim sistemom (Cable) in računalnikom (PC). Ob prenosu podatkov utripa lučka Data, ko prenosa ni je lučka ugasnjena. Lučka Test je namenjena indikaciji, ko se v modemu izvaja občasna programska nadgradnja, za delovanje samega modema. Navodila za inštalacijo: Nastavitev e-pošte:Nastavitev Microsoft Outlooka – .PDF navodila Nastavitev Microsoft Outlook 2007 – .PDF navodila Nastavitev Mozilla Thunderbirda – .PDF navodila Pri KABO TV skrbimo za uporabnike. Pogostokrat se lahko veliki problemi hitro rešijo, eden takih nastavitev elektronske pošte: Navodila za vzpostavitev dodatnega nabiralnika, ki ni KABO TV: (npr This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it , This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it , ...) Postopek namestitve je enak, kot je opisan zgoraj. Seveda je potrebno kot dohodni (POP) strežnik vpisati strežnik e-poštnega računa (npr. za Arnes je pop3.arnes.si, za email.si je pop.email.si). Uporabniško ime in geslo sta od računa, ki ga vzpostavljate (arnes, email.si, ...). POMEMBNO! V vsakem primeru morate kot odhodni strežnik vpisati SMTP strežnik KABO TV (pop.kabotv.si). Ostali strežniki za odhajajočo pošto so zaradi varnosti in trojanskih konjev, ki na računalnikih povzročajo nemalo težav blokirani. Ni pa to nikakršen problem za pošiljanje pošte z drugega računa, kvečjemu prednost, saj KABO TV strežnik deluje hitreje, ker je v istem omrežju, kot ste vi. |